woensdag 22 november 2023

HERINNERINGSKAART VOOR...



 
Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Het is weer tijd om mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. We hebben een leuke sketch en onze sponsor is deze keer TPS. Met het gekregen digistempeltje heb ik deze kaart gemaakt. hiervoor nam ik kraft papier en DP Rustic Christmas. De randjes bewerkt met oxide distressinkt worn lipstick. Het stempeltje is ingekleurd met de Derwent procolour kleurpotloden. Deze kaart afgewerkt met Glitz stickles, stickervel sterren en tekststempeltje kerstgroetjes.


Deze kaart doet mee bij:
Bedankt dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi geheel zo Bea !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke voorbeeldkaart Bea.
    Dankjewel voor het meedoen bij Kleuren met Potloden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele leuke lieve kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het meedoen bij
      kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
      Succes en hopelijk tot de volgende keer.

      Karin

      Verwijderen
  4. Leuke digi en met de mooie sketch is het een knap geheel. Dank u voor je bijdrage bij kleuren met potloden’, succes.
    Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het blog van "Kleuren met potloden".
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen