vrijdag 21 juli 2023

IJSJE MISSCHIEN.....



Hallo blogsters/bloggers en bezoekers aan mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herinneringskaart voor de challenge bij Cheerful Sketches. Met een digistempeltje van één van onze sponsoren All Dressed Up en een leuke sketch heb ik dit kaartje gemaakt. Nam hiervoor kraft cardstock en DP van paper bloc Romantic Lace(oudje). De randjes beinkt met distressinkt cracked pistache. Het stempeltje is ingekleurd met de copic en NUVO alcohol markers. Kaartje afgewerkt met een figuurschaartje, rond stansje sissix, letter stans en diamond painting steentjes.

                   Bea   All Dressed Up   Summer Ice Cream

Dit kaartje doet mee bij:

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, vind het reuze leuk om je berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. wat heb je met de schattige digi een mooie kaart gemaakt, leuk met de tekstcirkel erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lief kaartje heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lief reminderkaartje met die schattige digi.
    Dankjewel voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Bea, a fun summer card, love the vintage colours and the fantastic card sketch you have used. Thank you for joining us at Lill Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan je kaart bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simply gorgeous Bea and so summery. Lovely layout. Thanks for sharing at Sisterhood of Crafters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. complimenti bel progetto. grazie per aver partecipato alla sfida di The Crafting Challenge. continua a giocare con noi... Dt Manuela

    BeantwoordenVerwijderen