donderdag 2 maart 2023

KAART IN ZACHTE KLEUREN.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Er is weer een nieuwe maand begonen , dus ook weer een nieuwe challenge bij  Cheerful Sketches Van één van onze sponsoren Mirtillamente ontving ik een leuk digistempeltje waarmee ik mijn kaart mocht gaan maken. Voor deze kaart nam ik wit cardstock en DP Happy Blocs Joy Crafts(6011/0032). De randjes bewerkt met distressinkt cracked pistache. Het stempeltje is ingekleurd met Spectrum Noir markers. Deze kaart afgewerkt met een stans(NS), stans vlindertje(MD) en diamondpainting steentjes.

                    Bea -Mirtilamente--PRINCES-TI-ANA

Deze kaart doet mee bij:

Wat leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen. 

3 opmerkingen:

  1. wat een lief en hele leuke kaart Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een leuke combinatie van papiertjes en een hele leuke digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your layout on this card! Thanks so very much for joining us this time at the Creative Fingers challenge

    BeantwoordenVerwijderen