zaterdag 22 oktober 2022

KERSTVOUWKAART.....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik een kerstvouwkaart die ik gemaakt heb n.a.v een live bij Mutsencluppie(@Mutsencluppie) World Art Card making day. Voor deze creatie nam ik geel cardstock en DP White Christmas van First Edition. De randjes zijn bewerkt met distressinkt fossilized amber. Het plaatje is van Syta. De knipplaatjes komen uit een DIY bloc van Studio Light(SL-ES-DCB33). Deze creatie afgewerkt met stansen MD, glitter papier, stickervellen, sisal, tekststansen en enkele diamond painting steentjes.

 

 Deze kerstvouwkaart doet mee bij:


Bedankt dat je een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.




4 opmerkingen:

  1. prachtige kaart heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk model is dit Bea!
    Enne.... je bent ook jarig vandaag!!! Van harte proficiat en een heel fijne dag gewenst. Als het goed is heb je mijn kaartje ook al binnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje en...gefeliciteerd met je verjaardag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bea: your vintage/antique Christmas images make a beautiful card! Lots of details to find! Thanks for linking to THICC! --Becca/DT

    BeantwoordenVerwijderen