dinsdag 2 augustus 2022

SCHUIFKAART....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Onlangs ben ik bij Scrapping4funchallenges gekozen als opvallende creatie en mag ik voor de challenge van augustus gastdesigner zijn. Voor deze challenge heb ik de volgende kaart gemaakt. Hiervoor koos ik wit cardstock en DP Scrap boys dream garden. Deze kaart is gemaakt met een Studio Light stans creative craft lab-essentials-cutting dies(CCL-ES-CD 234). De ovale stansen zijn van Nellie Snellen en bewerkt met een bloemenstans ook van NS. De plaatjes verwerkt op de ovale stansen komen uit het DP. Door de rand heb ik twine geregen en onder aan de kaart met een strikje bevestigt. De tekst is van Craft Emotions(130501/1319). Deze kaart afgewerkt met NUVO crystal drops gloss carnation pink. 

 

Deze kaart doet mee bij:

Wat fijn dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me heel veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 



6 opmerkingen:

  1. Great slider card love the beautiful topper and pretty P.paper.Thank you for joining us at Pearly Sparkles
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sliderkaart met heel mooi papier,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW what a great slider card. Beautiful !!! Thank you for sharing with us over at World Wide Open Design Team Challenge.
    Barbara DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige easel kaart heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie easelkaart.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie easel kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen