dinsdag 21 juni 2022

KAART IN LILA EN GROEN.....



Hallo allemaal, het is weer tijd om mijn herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Van onze sponsor Stampers Delight mocht ik dit leuke digistempeltje gebruiken. Voor mijn bijdrage heb ik paars cardstock en DP Lavendel Garden(Noor Design) gebruikt. De randjes zijn met distressinkt shaded lilac bewerkt. Het digistempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Dit kaartje afgewerkt met een stans van Yvonne Creations graceful flowers, een lila strikje, wat glitter en NUVO crystal drops bottle green.

                      Bea  https://stampersdelights.com/chibi-free-hugs/

Deze kaart doet mee bij:

Gezellig dat je nog even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 


4 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt met de schattige digi en heel leuk papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Bea! Het is een heel mooi voorbeeldkaartje voor onze lopende challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een leuke digi hè?!
    Ik word er vrolijk van.
    Mooi, de kleuren.
    Deze combinatie, Lila met groen vind ik ook altijd zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bea I love your card and the card layout is a really good one. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.

    Gail DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen