donderdag 21 april 2022

NOG EEN PAASKAARTJE......



Hallo blogsters/bloggers en bezoekers van mijn blog. Nog een herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches. Met een digistempeltje van de sponsor Star James heb ik deze kaart gemaakt. Hiervoor nam ik oranje cardstock en DP Spring Fever(6011/0707) Paperbloc Joy. Het stempeltje is ingekleurd me de Windsor Newton brushmarkers. De randjes bewerkt met distressinkt carved pumpkin en moved lawn. Deze kaart afgewerkt met een figuurschaartje, strikje van organza lint, stanstekst vrolijk Pasen( MD CR1580), bloemetjes en wat goudkleurige steentjes.

                            Bea - StarJam gnome with egg

Deze kaart doet mee bij:

Wat leuk dat je even langs kwam, vind het reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, Bea ! Zo vrolijk met de gnome en zijn grote ei! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi lief kaartje Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zó leuk, die Gnoomes.
    Ik ben verliefd🥰.
    En schattig kaartje, niet alleen voor Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met de leuke gnome en een mooie afwerking
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met de leuke gnome en de "eiervaas" met mooie bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely card Bea. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.
    Wendy DT Member for https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen