zaterdag 1 januari 2022

VEEL LIEFS VOOR.....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Hier mijn 2e kaartje die ik er vandaag opzet. Bij Cheerful Sketches start vandaag ook een nieuwe challenge en met een digi van één van ons sponsoren de Colouroflove heb ik dit kaartje gemaakt. Voor dit kaart gebruikte ik wit cardstock en DP ui de BoBunny Primrose Collection. Het digistempeltje is ingekleurd met de copic markers. De randen geinkt met distressinkt vintage photo. Het geheel afgewerkt met een figuurschaartje, bloemetje, diamondpainting steentjes en een tekststempeltje van Craft Emotions.


Dit kaartje doet mee bij:

Wat fijn dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Hele mooie uitwerking van de schets !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een mooie kaart gemaakt Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fantastic card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kun

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt met de leuke sketch,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card!! Thank you for sharing with the Star Stampz Challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen