zondag 12 december 2021

GASTDESIGNERKAART....



Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Bij één van de vorige challenges bij KIC ben ik gekozen in de top 3/5 en mocht ik gastdesigner zijn voor de challenge van december. Dit is mijn voorbeeldkaart geworden. Hiervoor heb ik een DDBD stencil(470.713.312) gebruikt. Voor deze designerkaart nam ik crême cardstock en DP Christmas treats, ook de plaatjes zijn hiervan. Het plaatje op de cirkel(MD) is van Syta van Gelderen en heb ik bewerkt met Sintex Quilosa lak. Deze gastdesignerkaart afgewerkt met 2 groene diamond painting steentjes, distresinkt forest moss, rood glitter strikje en stans prettige feestdagen.

Deze kaart doet mee bij:

Wat leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


4 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart Bea, gaaf gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Bea, wat leuk dat je GD mocht zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart met het bloemenboeket. Fijn dat je gastdesigner mocht zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful Christmas card!
    Wishing you a Blessed Christmas and a Happy, healthy and creative 2022.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen