donderdag 22 juli 2021

HERINNERINGSKAART VOOR.....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer de hoogste tijd om mijn herinneringskaart voor Cheerful Sketches te plaatsen. Met een gekregen bestie van één van onze sponsoren heb ik deze kaart gemaakt. Voor deze kaart nam ik roze en kraft cardstock en DP van Studio Light.Het bestiestempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De randjes bewerkt met distressinkt tatterd rose. Het vlindertje en de bloemetjes komen uit mijn voorraaddoos en deze kaart is afgewerkt met de NUVO crystal drops gloss carnation pink.

Deze kaart doet mee bij:

Wat gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


 


7 opmerkingen:

  1. een mooie lieve kaart heb je gemaakt Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de papiertjes mooi gecombineerd, de digi super ingekleurd en de bloem erbij, maakt het helemaal af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card. Wonderful colors, papers and image. Thanks for sharing over at Crafty Sentiments.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card .. great colouring .
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge
    Good Luck
    Rose DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty! I love all the pink, and your coloring is fabulous! Thanks for sharing with us at Lil Patch of Crafty Friends, and good luck! 😊

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...sooo sweet! Thanks for sharing with us at My Besties Brasil Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Muy linda la tarjeta!
    Gracias por participar con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog ( DT)

    BeantwoordenVerwijderen