vrijdag 5 maart 2021

LENTEKRIEBELS....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Vandaag zet ik een kaartje op mijn blog die ik mocht maken omdat ik vorige maand als gastdesigner bij Scrapping4challenges gekozen ben. Het thema voor deze nieuwe challenge is Stitches en de sponsor is OddBallArtstamps. Op mijn kaart heb ik een digi gebruikt van Aurora Wings en ingekleurd met NUVO alcohol markers. Deze gastdesignerkaart afgewerkt met een stukje bloemengaas, paars bloemetje en splitpen, wit garen en een tekst van Noor Design(6410/0526). De gaatjes heb ik zelf gemaakt en daarna geborduurd. 


 Deze kaart doet mee bij:

** CCCdigicreationschallenge

** Classicdesignteamchallenge

** Disdigistampchallenge

** Lovetoscrapchallenge

** Sognandoscrapchallenge

Leuk dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



6 opmerkingen:

  1. Prachtig lentekaartje heb je gemaakt als gastdesigner Bea...heel mooi dat stikrandje rondom en een lief ingekleurd stempeltje erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful GD Creation, love the stitching and the shape!
    Thank you for your GD Creation at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je GD mocht zijn, hele mooie kaart heb je gemaakt met de leuke digi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi kaartje Bea en gefeliciteerd met je gd plaats
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Bea, leuk afgewerkt, het stikrandje geeft de kaart een extra mooie uitstraling.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet card! Thank you for joining us this month for our challenge at Sognando Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen