vrijdag 22 januari 2021

TASJE....



Hallo blogsters/bloggers en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik mijn creatie welke gevraagd werd bij de  challenge van januari bij Noor&Zo. Hiervoor nam ik geel en crême cardstock en DP+plaatjes van Little street Café van Maja Design. Ook distressinkt fossilized amber gebruikt. Deze creatie afgewerkt met geel lint, stukje kant, stukje klitterband, diamond painting steentjes en een tekststans van Joy.



Deze creatie doet mee bij:

** Noor&Zo facebookchallenge

** Lovetoscrapchallengeblogchallenge

** LilPatchofCraftyfriendschallenge

** Girlscreativecraftchallenge

** Creativemomentschallenge

** Scrapping4funchallenges

 

Wat gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet mee heel veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 


8 opmerkingen:

  1. prachtiggggggggggg Bea super mooi gedaan

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig tasje Bea en wat heb je mooi papier gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful handbag card. I like the extra inserts that you added too. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk zeg, ziet er zo mooi uit. Volgens mij heb ik dit model ook eens gemaakt, misschien binnenkort nog een keertje doen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt! Een tasje wat een kaart is! Geweldig! Leuk dat je meedoet met GCC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is such a beautiful project! Thanks for sharing your card at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Member Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen