donderdag 13 augustus 2020

KUSJE......

Hallo allemaal, vandaag plaats ik een kaartje welke ik een tijdje geleden al gemaakt heb. Hiervoor heb ik rood cardstock en DP Roses Joy Crafts(6011/0513) gebruikt. Dit kaartje gemaakt met een stans van Studio Light(SL280). Ondertussen weten jullie het al wel dat ik bijna altijd de reandjes bewerk met distressinkt deze keer distressinkt oxide warn lipstick. Het plaatje is van een bonus sheet van Mintay Papers. De stansen zijn allemaal van Joy Crafts.  Dit kaartje afgewerkt met wat kant, wit cord en de NUVO crystal drops gloss simply white. 

Dit kaartje doet mee bij:

** Craftysentimentschallenge

** Ally'sangelschallenge

** Kreativetantenchallenge

** Polkadoodlesstudiochallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.  

8 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje ,heb deze mal ook maar viel me tegen dat ik hem had gestanst maar als ik het zo zie is het toch wel mooi , nog maar een keer gebruiken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Bea! Leuk model, de kleuren zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een chique kaart!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Bea, leuk model en een prachtig plaatje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Lots of details. Glad you joined us at Polkadoodles this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card.
    Thanks for joining us at the Creative Aunt Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen