donderdag 23 juli 2020

EEN LABELKAART.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Met een stencil van DDBD en verschillende distressinkten heb ik deze tag gemaakt. Wilde dit eens uitproberen. Op crêmekleurig cardstock  heb ik o.a. distressinkt oxide worn lipstick en spiced marmelade gebruikt. voor de randjes nog wat gesso. De randstans ook uit cr'ême cardstock gestanst en bewerkt met distressinkt. De bloemenstempe is van SL JMA08. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell watercolourpencils(Albrecht Dürer). De tekststempel is van Joy(6410/0526). Deze labelkaart nog afgewerkt met wit cordstrikje, splitpennetje, DDBD maskstencils en posca pen wit.


Deze labelkaart doet mee bij:
** Creativecraftchallenge
** Kleurenmetpotlodenchallenge

Gezellig dat je even een kijkje nam op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.

 

7 opmerkingen:

  1. Prachtige tag Bea, mooie achtergrond en de bloem super ingekleurd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, da's een prachtige labelkaart. Wondermooi gekleurd, reuze mooie achtergrond.
    Helem

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal top, wou ik er nog bij zetten. Maar er liep iets fout... ;-)

      Verwijderen
  3. een prachtige labelkaart Bea en mooie kleuren gebruikt.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tag Bea! Leuk hoe je dit met inkt zo hebt weten te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful tag card! Love the colors and details!
    Thank you for your lovely entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen