donderdag 12 december 2019

KERST IN PAARSE KLEURTJES.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Een tijdje geleden kwam ik dit model kaart ergens op een blog tegen. Vond het wel leuk om deze ook te maken. Hiervoor heb ik wit cardstock en DP van Craft Emotions Purple Holidays genomen. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Randjes zijn weer bewerkt met distressinkt vintage photo. De stans is van MD en bewerkt met een ketting van halve parels. Voor de versiering nog wat NUVO crystal drops gloss simply white aangebracht.

Dze kerstkaart doet mee bij:
** 52weekstochristmaschallenge
** Craftyhazelnutschristmaschallenge
** Everybodyartchallenge
** Thesketchychallenge 

Leuk dat je even langs kwam, vind het reuze plezierig om je berichtje te mogen lezen.


14 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder model, Bea! Knap gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat vond ik ook een leuk model, de mijne niet afgemaakt ik kreeg hem niet naar mijn zin, ik vind de jouwe erg mooi geworden
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf modelletje en mooi kaartje Bea

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart in een mooi model Bea. Het is een plaatje met die mooie parelrand als afwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Bea, wat een mooi model ook! Leuk hoe je de kaart hebt afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk modelkaart en prachtig afgewerkt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie uitwerking van dit toffe modelletje.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje wat een leuk model.
    Gezellig dat je meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. helemaal mooi is je kaartje geworden in deze uitzonderlijke kleurtjes
    fijn dat je deze week (weer) meedoet !
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een schitterende kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een super leuk modelletje, ziet er best wel ingewikkeld uit.
    De nostalgische afbeelding maakt het helemaal af.
    Leuk dat jemeedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT The Sketchy Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige sfeervolle kaart in dit leuke model!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Bea,
    ik ben deze week wat later met mijn blogronde maar kom toch graag nog even bij je kijken.
    Wat een prachtige kaart, heel tof modelletje en een mooi plaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen