dinsdag 19 november 2019

FIJNE FEESTDAGEN......


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag wil ik mijn kaart plaatsen die ik gemaakt heb voor de facebookchallenge van DDBD met het stencil 470.713.178. Voor deze kaart heb ik kraft cardstock en DP van Shabby Chic Christmasbloc Joy(6011/0319) en foamglitterpapier gebruikt. Het cardstock is al een oudje. De randjes heb ik geinkt met distressinkt vintage photo en DDBD structuurpasta. Het platje is van Jelli Design. De stansen zijn van MD(CR1331), Joy sterretjes(6003/0088) en kerstbloem(6002/1048). Met de gaatjesmaker in de ronde stans gaatjes gemaakt en er organzalint doorgeregen met bovenaan een strikje. Ook nog een zilveren randje op deze kaart verwerkt. Verder nog kleine witte bolletjes erop en deze iets bewerkt met zilver stickles. Dan nog een tekst erop met de stans van CarlijnDesign.


Deze kerstkaart doet mee bij:
** DDBD facebookchallenge
** Anmacreatief facebookchallenge
** Craftyhazelnutschristmaschallenge
** Craftyfriendschallengeblogchallenge
** Vintageandmore facebookchallenge

Gezellig dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen. 



6 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje. Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie sfeervolle kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Bea, je hebt hem ook prachtig afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart Bea, de poinsettia's zijn erg mooi,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card, thank you so much for joining us at the Crafty Friends challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A great creation - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen