woensdag 14 augustus 2019

GROEN, GEEL, WITTE KAART VOOR.......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Het is al weer halverwege onze challenge bij Cheerful Sketches en dus ook weer tijd om mijn kaart te plaatsen. Met een digistempeltje van één van onze sponsoren Starstampz (thanksgiving harvest chibi) heb ik dit kaartje gemaakt. Hiervoor heb ik groen cardstock en DP van White Flowers (Joy Crafts 6011/0551) genomen. Het digistempeltje heb ik ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De randjes zijn geinkt met distressinkt twisted citron. De stans is van MD. Verder nog een geel organza strikje met strikjesmaker gemaakt, een bloemparel, bloemetjes, blaadjes en NUVO glitter drops yellow bird gebruikt.


Dit kaartje doet mee bij:
** Craftyfriendschallenge
** Craftrocketchallenge
** Craftysentimentschallenge
** Ally'sAngeleschallenge

Wat leuk dat je even aanwipte op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.



5 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Bea
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooie kaart gemaakt met de leuke sketch, het stempeltje is echt leuk,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Bea… Thanks for joining our ‘use lace and/or ribbon’ challenge with your pretty card… Great layout design too. Your card will certainly brighten someone's day! Please join us again next time at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw!
    Diane Louise [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen