woensdag 17 april 2019

JIJ VERDIENT EEN KNUFFEL.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Bij de challenge van Hobbywinkel de Egel hebben ze een leuk thema, maak een starburstkaart. Dus ben ik daar mee aan de gang gegaan. Met behulp van een Essentialstencil,(SL 98), wit cardstock en DP van Lantliv in the Country ontstond deze kaart. Het stempeltje is van disdigistamps en ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De randjes zijn bewerkt met distressinkt salty ocean. Verder heb ik nog een knoopparel, stans MD, stickervel(randjes), zacht blauwpapierlint voor strik en een tekststempel van Anna Gretha design  gebruikt.



Dit kaartje doet mee bij:
** Hobbywinkel de Egel
** Disdigistampschallenge

Gezelllig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om je berichtje te mogen lezen.


2 opmerkingen: