vrijdag 21 september 2018

OP FIETS ER OP UIT.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en bezoekers van mijn blog. Vandaag plaats ik mijn herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches. Met een digi stempel( Nell on a Bicycle) van 1 van onze sponsoren, Beccy's place, heb ik dit kaartje gemaakt. Afgelopen dagen was het erg mooi weer en hebben we nog enkele fietstochtjes gemaakt door ons mooie Drentheland, dus wel heel toepasselijk met dit stempeltje. Op geel cardstock heb ik DP van de Sun Kiss collection geplakt(Prima Marketing). Het stempeltje is ingekleurd met de NUVO alcohol markers. De randjes bewerkt met distresser en distressinkt twisted citron. Het kaartje afgewerkt met enkele plastic bloemetjes(ooit in Duitsland gekocht) en NUVO crystal drops bottle green en glitter yellow bird.


Dit kaartje doet mee bij:
** LeAnn'sWorld101challenge
** Stempelsonnenchallenge
** Thecorrosivechallengeblogchallenge

Wat leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


7 opmerkingen:

  1. Große Klasse! Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vrolijke reminder heb je gemaakt Bea,
    Leuke digi en mooi afgewerkt met de bloemen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke kaart Bea! Deze digi is geweldig hè 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the fab image, this is just gorgeous.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog,
    I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density,
    which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    หนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deine Karte ist klasse und wunderschön.
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne
    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen