maandag 20 augustus 2018

MIJN EERSTE KERSTKAART.....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers van mijn blog. Het begin is er, vandaag plaats ik mijn allereerste kerstkaart van dit jaar. Tijdens het mooie weer van afgelopen tijd heb ik buiten heerlijk zitten te borduren en zo ontstond dit patroon voor een kerstkaartje. Voor dit borduurkaartje heb ik rood, groen en wit cardstock gebruikt. Op het witte cardstock heb ik een patroon geborduurd uit HJ CD 10215 kerst. Het borduurgaren komt uit mijn voorraad en de kleuren lopen in elkaar over. Het plaatje komt uit een Vintage kerstboek A4SL25 en heb ik bewerkt met Sintex Quilosa lak. Stans hulstblad(PM10105) en stans tekst(PM10104). Het borduurkaartje afgewerkt met NUVO crystal drops autumn red.



Dit kerstkaartje doet mee bij:
** Hetsteelsteekjesborduurkaartenblog
** Kerst/Christmas facebookchallenge
** Fadengrafik challenges

Wat gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, vind het reuze leuk om een berichtje te mogen lezen.


6 opmerkingen:

  1. Deze kleuren blijven toch wel erg mooi voor de kerst he. Mooi kaartje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart in deze echte kerstkleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezige kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart!
    Mooi geborduurd en een enig plaatje.
    Bedankt voor het meedoen aan Challenge 3 bij Steelsteekje!
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen