vrijdag 15 juni 2018

KLEUREN VAN JE LAND......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Onlangs ben ik bij de challenge van Do-A(l)l Kreatives gekozen als 2e winnaar(1e had zich niet gemeld) en mocht ik ook gastdesigner zijn. Het moest een creatie worden in de kleuren van je land. Kreeg een digi(Bugaboo) toegestuurd en vervolgens ben ik daarmee aan de slag gegaan. Voor mijn kaart heb ik het stencil van DDBD(470.713.654) genomen. Het DP zijn allemaal restjes van MD. De randjes zijn weer bewerkt met distress inkt salty ocean. Het digistempeltje van Bugaboo heb ik ingekleurd met de NUVO alcohol markers. Heb nog enkele plaatjes op het internet gevonden en deze ook op dit kaartje verwerkt. Als afwerking heb ik nog enkele pareltjes met NUVO Crystal drops simply white gebruikt.



Deze kaart doet mee bij:
** DDBD facebookchallenge
** Stempelsonnenchallenge

Wat gezellig dat je nog even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en leuk in t rood-wit-blauw. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Bea, leuk in de Nederlandse
    Kleuren en ook een heel mooi model
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine fabelhafte Karte. Großartig!
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist ein klasse Werk geworden und Du hast es ganz bezaubernd umgesetzt. Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne

    Liebe Grüße
    Deine Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is wondeful.
    Thank you for joining us at the Stempelsonnen challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen