dinsdag 17 april 2018

TRIANGELCREATIE....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Bij de challenge van Hobbywinkel de Egel hebben ze een leuke challenge en daar ben ik mee aan de gang gegaan. Voor mijn creatie heb ik wit cardstock en DP Stansen en Patronen Karton (Action) gebruikt. De 3D plaatjes komen van een vel van voorbeeldkaarten(no PO-1068). Deze 3D plaatjes heb ik gelakt met Sintex Quiolosa lak. De randjes zijn bewerkt met de distresser en distress inkt moved lawn. De stansen zijn van Nellie Snellen en Cart-Us lacé. Verder heb ik een stukje roze raffia, figuurschaartje, stukje klitterband, charm libelle en NUVU Cristal Drops simply white op deze creatie gebruikt. De teksten zijn van Amy Spring Design.



                       Deze creatie doet mee bij:
                       ** Hobbywinkel de Egel
                       ** Scrapping4funchallenges
                       ** Anmacreatief challenge

           









Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie triangelkaart heb je gemaakt, de plaatjes zijn erg leuk,
    Groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Bea!...er is veel moois op te zien.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel erg mooi geworden!

    Keep on craftin'
    xo
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea,
    Wat een mooi kaartje is het geworden! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card.
    Thank you for joining us this time at Scrapping4fun. All the best for your entry.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great shaped card and lovely colours.
    Thank you for joining us over at Scrapping4funChallenges.
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk Bea! Mooi torentje :-)
    Dank-je-wel voor het meedoen met de challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen