vrijdag 23 maart 2018

HALLO SCHATJE.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Vandaag plaats ik een kaart die ik gemaakt heb naar een sketchchallenge bij DutchDoobadoo. Voor deze kaart heb ik kraft cardstock en DP van Studio Light(BasisSL126) genomen. Het plaatje is van Photo Vintage Line van Studio Light. De randjes zijn bewrkt met distresser en distress inkt brushed corduroy. Ook heb ik hier en daar wat witte gesso langs de randjes gestreken. De bloemetjes zijn gemaakt met een stans van Crealies uit Flower Foam van Leane Creatief. De blaadjes uit een stans van MD. Deze kaart afgewerkt met NUVO Crystal Drops, enkele vlindertjes(Crealies) en wat meeldraden. Tekststempeltje is van Joy Crafts(6410/0010).


Deze kaart doet mee bij:
** Dutchdoobadoo facebookchallenge
** VintageandMore facebookchallenge


Gezellig dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

4 opmerkingen:

  1. Het is zeker een schatje Bea! De sketch is erg leuk, heb hem ook al een keer gemaakt voor een babykaart. Het papier is ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lieve kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart heeft een mooie vintage uitstraling, het plaatje is heel lief,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen