donderdag 16 november 2017

KERSTLETTERKAART....



Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Vandaag is het al weer kerstkaartendonderdag en dus plaats ik een kerstcreatie die ik afgelopen week in elkaar gefreueld heb. Ben met een letterstencil van DDBD aan de gang gegaan en heb er een harmonikamodel van gemaakt. Op groen bazzill basics paper heb ik uit wit bazill basics paper de letters KERST nagetrokken en uitgeknipt en op het groene cardstock geplakt. Na elke letter een rilvouw gemaakt. Daarna heb ik de letters nog een keer nagetekend en uitgeknipt uit DP van Studio Light(Basis LP197.Heb verschillende stansmallen gebruikt (MFD075 van NS, PM 10106 enPM10147, CR1252 en LR0122 MD). Verder nog de disstresser, distresinkt old paper, chrm van een hertje, gesso, bloemetjes uit mijn voorraad, groene NovoDrops bottel green en een groen strikje  van
organza lint op mijn kerstcreatie verwerkt.

                                                    
  
Deze kerstcreatie doet mee bij:
  ** 52 weekstochristmas challenge
  ** Kerst/Christmas facebookchallenge
  ** CraftySentimentsDesign challenge
  ** Unicornchallenge                   
  ** Anmacreatief challenge
  ** VintageandMore facebookchallenge

Gezellig dat je even op mijn blog een kijkje kwam nemen, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.                                                                                          

19 opmerkingen:

  1. Mooi ! Een leuke variatie met deze lettermal !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart Bea heel mooi gemaakt en bewerkt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Bea! is een superleuke mal!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kerstkaart.

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke letterkaart ! Groetjes en fijne donderdag ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben hier helemaal weg van ....mijn adres....
    Grapje , maar een topper !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap gedaaan Bea!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superrr zeg. Echt Heeeeel mooi gemaakt met zulke mooie details. Een plaatje om naar te kijken. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Bea
    Mooi hoe je elke letter hebt versierd,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart en leuk zoals je de letters verwerkt hebt Bea.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooooo mooi deze kerstcreatie Bea...heel leuk deze tekstvorm en schitterende details erop gemaakt...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en wat leuk om de letters zo te gebruiken! dankjewel voor deze tip. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, dat is prachtig gedaan ! Super idee, die harmonika, en heel mooi versierde letters ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw schitterend, mooi om de letters op een achtergrond te plaatsen en zo gigantisch mooi versierd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart! Leuk hoe je de letters hebt verwerkt...heb zelf deze letters ook ga het zo ook is proberen. Fijn dat je meedoet bij crafty sentiments designs.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zoals beloofd doe ik een beetje later nog een kerstkaartenrondje...
    Wat een leuk idee om met die letters een harmonica-kaart te maken. Leuk gelukt, er is veel te zien.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh das tof om er een harmonica-model van te maken ! Zo had ik het nog niet bekeken ! Heel erg leuke kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen