donderdag 17 augustus 2017

KERSTWENSKAART......


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Het is kerstkaartendonderdag bij 52weekstochristmas en dus kan ik deze creatie plaatsen. Ook doet deze creatie mee bij de facebookchallenge Kerst/Christmas van Karin. Voor mijn creatie heb ik donker blauw en grijs cardstock van Amy Deign(AD-A5-10012) the feeling of Christmas gebruikt. Hierop wit cardstock en DP van Studio Light(9100/0302). Het 3D plaatje(AD-SB 10189) en de stansen( ADD 10109 en ADD 10112) zijn ook van Amy Design. Het 3D plaatje heb ik nog gelakt met Sintex Quilosa lak. Met borduurgaren STDOBG 10015 een rand geborduurd. Uit het grijze cardsock heb ik de ijssterren geknipt en voorzien van een zilveren parel van Déco-Time. De tekststempel is met behulp van mijn stempelhulp er op gezet, de stempel is van MD(CS 0979 kerstwensen). Links is mijn creatie wat gebogen, misschien teveel lijm (DDBD) gebruikt. Alle randjes zijn nog beinkt met distress inkt tumbled glass.

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart in mooie tinten met prachtige details!
    Top dat je meedoet met onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC, dankjewel!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart in deze mooie kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart, mooie kleur blauw.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooie kaart!!

    Groetjes, Monique
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Bea!! Mooie kleur!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Bea
    Mooie kleuren en leuk het borduurtje rond het plaatje
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Bea...zo mooi met die ijssterren en het borduurtje rond het plaatje is ook een heel mooi detail...schitterende kleuren ook...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal mooi !!!!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind je kaart prachtig Bea, mooi geborduurd rond het plaatje en de kleuren zijn helemaal geweldig mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstkaart, mooie kleuren, en supermooi versierd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi Bea! Leuk model en mooie kleuren!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Bea,
    eine wunderschöne Weihnachtskarte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Super edel gemacht. Ich bin begeistert. Ich wünsche dir ein wunderschönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart, mooie kleuren, schitterende mal en wat heb je dat mooi gedaan met het borduurgaren.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen