vrijdag 21 juli 2017

ER OP UIT....HET IS VAKANTIE......


Hallo knutselaarsters/knutselaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer bijna eind van de maand en dus hoogste tijd om mijn herinneringskaartje die ik voor de challenge bij Cheerful Sketches heb gemaakt op mijn blog te plaatsen. Eén van onze sponsoren is Dr Digi en met een digi van hen heb ik deze kaart gemaakt. Voor mijn kaart heb ik Bazzill Basics Paper vanille en DP van Studio Light, PPSL20 gebruikt. De digi stempel Faldaree Deirdery heb ik ingekleurd met mijn copics en Winson&Newton brushmarkers. Stans is van Linn&Lene(1201/0044). De randjes bewerkt met distress inkt tumbled glass. Ook nog enkele knoopjes en een grasrandje erop gedaan. De tekstletters zijn van de HEMA en met behulp van mijn stempelhulp erop gezet. De challenge loopt nog tot en met 29 juli.


Deze kaart doet mee bij:
** CreativeCraftCottage challenge
** CardsandScrap challenges
** CraftingwithFriends challenge
** Craftaddiction challenge
** Kreativtanten challenge
** Scrapping4funchallenges
** Stempelsonnen challenges


Leuk dat je even langs wipte, het doet me altijd veel plezier om een reactie te mogen lezen, dus misschien tot een volgende keer.

15 opmerkingen:

  1. Wat een gave en leuke digi.. Mooi kleurwerk en de tekst perfect gestempeld.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Karte ist das geworden. Dankeschön für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fab and fun card.
    Thank you for joining us at Scrapping4FunChallenges
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sieht super aus.
    Danke für deine Teilnahme bei den Kreativtanten.
    Viele Grüße Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the colours and cute image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable! Love those little buttons!

    Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! See you next round :)

    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card love the image and layout-----Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig kaartje. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige kaart Bea vind hem super.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! See you next round :)
    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  11. webgirls When it comes to combating yeast infections, sufferers often times have their function remove to them. Simply because candidiasis can certainly turn out to be persistent and ongoing. Knowing that, in this article, we are going to existing a selection of the best verified candida treatment and elimination recommendations all around.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. https://gameboot.xyz The thing is them on periodicals as well as on Television, women and men who look like their forearms and thighs and legs will explode as his or her muscle tissues are incredibly big! There is no require so that you can consider the body for that levels in the event you don't wish to, since the basic tactics on this page will enable you to build muscles within a healthy method.

    BeantwoordenVerwijderen