zondag 21 mei 2017

HERINNERINGSKAARTJE VOOR.....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Voordat we vandaag verjaardagsbezoekjes gaan afleggen wil ik mijn herinneringskaartje voor de meichallenge  bij Cheerful Sketches plaatsen. Van onze sponsor Miss Daisy Stamps kregen wij een leuke digi waarmee we onze sketch in elkaar konden knutselen. Voor dit kaartje heb ik wit cardstock en DP PPSL 10 van Studio Light gebruikt. De digi stempel van Miss Daisy Stamps heet Maggie en heb ik ingekleurd met brushmarkers/copics. De randjes zijn geinkt met distressdried marigold. Stansen zijn van MD (CR 1331, CR 1332, CR 1360). Ook nog een Col 1303 Van MD gebruikt. Het vlindertje is met een stans van Crealies gemaakt. Dit kaartje nog afgewerkt met straszsteentjes van NS en een strikje van wit borduurgaren. Je hebt nog een week om met onze challenge mee te doen, er zijn leuke prijsjes te winnen.


Dit kaartje doet mee bij:
** CraftyFriends challenge
** CraftingwithFriends challenge
** Stempelsonnenchallenge

Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Bea, deine Karte ist fand zauberhaft gestaltet. Ich bin ganz begeistert. Ganz liebe Sonntagsgrüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke digi, je kaartje is weer heel erg mooi,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Bea... it’s lovely to see you have joined in the ‘Summer Colours’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Beautiful card design using a super image and great colouring ... Good luck in the draw and we hope you will come back again soon.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eine ganz tolle Karte.
    Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card Bea.
    Thank you for joining us at the Stempelsonnen challenge.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen