woensdag 26 april 2017

EEN SPECIAAL KAARTJE.....

Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Afgelopen dagen een kaart gemaakt met de sketch van Noor Design facebook challenge. Ook wil ik deze kaart mee laten doen bij de challenges van CreativeSketchyGirls en Scrap-Cards. Voor deze kaart heb ik zacht geel cardstock en DP van K&Companie gebruikt. Alle randjes zijn geinkt met distress inkt dried marigold. Het plaatje is van Syta van Gelderen. Ook heb ik de stans van NoorDesign(6002/0537) en een vlinderstans van MD(LR0454) op de kaart verwerkt. Verder nog bloemetjes, blaadjes, décorative stones(JoyCrafts), een On the Edge stans van Crealies en een clear stempel 6401/0013 van Joycrafts.


Leuk dat je even langs kwam. het doet me altijd veel plezier om een berichtje te mogen lezen, misschien tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Bea
    Het is een schitterende kaart met dat mooie plaatje en mallen.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    prachtige kaart heb je gemaakt, wat een mooi plaatje en ook de papiertjes passen er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Bea wat een heel mooi kaartje met een lief plaatje erop verwerkt
    dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, romantische kaart. Mooi die grote sierlijke vlinders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, gezellig dat je meedoet bij Creative Sketchy Girls. succes. groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen