maandag 13 maart 2017

FELICITATIECREATIE....


Hallo knutselaarsters/knutselaars en bezoekers op mijn blog. Op het facebookblog van Be Challenged hebben ze een leuke creatie staan en deze heb ik nagemaakt. Na verschillende pogingen het goed uitgesneden te hebben zet ik nu het eindresultaat op mijn blog. Voor deze creatie heb ik zacht geel cardstock en DP van K&Compagnie gebruikt. De randjes van de kaart heb ik bewerkt met distress inkt tumbled glass. De stansen zijn van MD CR1331 en LR0454 en LR0227 . De digi is een oudje van Karen Doodles en ik heb haar ingekleurd met brushmarkers/copics. Verder nog blauwe bloemetjes, pareltjes Nellies Choise, zacht geel lint en de letters Van Harte met een stans van MD CR1281 er op verwerkt.

Deze creatie doet nog mee bij:
** Be Challenged facebookgroep
** Scr@p-Cards challenge
** Crafting with Friends challenge
** CreativeCraftCottage challenge
** Lovetoscrapchallengeblog


Leuk dat je even langs kwam op mijn blog,het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen, wie weet tot een volgende keer.

16 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi gedaan! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit weer een prachtig model, die gaan we vast vaker tegen komen Bea. Het ziet er echt heel mooi uit!
    Dankjewel voor je prachtige kaart voor Scr@p-Card challenge!
    Liefs Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi aparte kaart Bea.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh what a fabulous card, Love the shape and such a pretty image. Thank you for sharing with us at Creative Craft Cottage and good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel mooi model Bea,
    ik moet er ook nog aan beginnen, jij hebt er iets moois van gemaakt,lief afdrukje heb je gebruikt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem ook al gemaakt. Die van jou is ook erg mooi. Mooie kleuren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bea
    Dit is een superleuk model en daardoor is het echt een prachtig verrassingskaartje want aan alle kanten is wat te zien.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje heb je met het Be-Challenged patroontje gemaakt Bea...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Bea wat een schitterend kaart in hele mooie kleurtjes ook een heel leuk model dank je wel voor je mooie inzending op scrap-cards liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart bea!
    Mooi modelletje is het ook

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card! Thank you for joining us at Love To Scrap Challenge Blog!
    ~DT Sherry x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je deze kaart mooi gemaakt Bea, ik vind de kleuren en het papier zo mooi, je hebt de digi prachtig ingekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart! Hele mooie kleur en je digi is prachtig!!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely! Thanks for sharing at Creative Craft Cottage :) hope to see you again. Good luck.

    BeantwoordenVerwijderen