maandag 4 januari 2016

#1 WINTER BIJ FRIENDSHIP CHALLENGE.....


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Is het bij jullie ook wit buiten? Vanmorgen bij het opstaan zag ik dat het hier een witte wereld was. We zijn eerst nog op verjaarsvisite geweest en na noch enkele huishoudelijke karweitjes kan ik nu mijn kaart plaatsen die ik voor ons nieuwe blog Friendship Challenge heb mogen maken.We hebben als thema WINTER, wat toevallig vandaag wel bij dit weer past.  Je mag zelf kiezen wat voor digi je voor deze challenge wilt gebruiken, tenzij het thema een bepaalde digi vraagt. Als je op FRIENDSHIP Challenge klikt kom je van zelf op ons blog. Je kunt een mooi pakket met hobbyspulletjes winnen en mee doen kan tot 29 Januari. Zou het fijn vinden om een creatie te mogen bewonderen.

Voor mijn kaart heb ik o.a. gebruikt:

* Kraft cardstock.
* Bazzill Basic Paper blauw.
* DP Amy Design.
* Rubber stempel Amy Design Skating Boy ADST 10007.
* Copic markers.
* DDBD stencil 470.713.103.
* Stans van Joy 6001/0005.
* Stansen van Marieke Design 10049/10051.
* Gesso, splitpen.
* Tekst stempel WinterWonderland PMCS 10007.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij:

*) Petal-LU---Anithing goes.
*) SSS---Anithing goes/Alles mag.
*) HobbyVisionDesignTeam challenge---Kleurenpallet.
*) Hobbywinkel De Egel---Mooie wens of spreuk.
                                         Wat leuk dat je even langs kwam,
                                            het is reuze fijn om een reactie
                                                        te mogen lezen.

19 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart Bea.
    Even een vraagje over de friendship challenge, mag het ook een plaatje zijn, of werken jullie alleen met digi's?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb even nagevraagd, alles mag dus ook een plaatje. ....

      groetjes Bea.

      Verwijderen
    2. Dank je wel.
      Groetjes Nicolette

      Verwijderen
  2. Eine super schicke Karte mit einer super idyllischen Wintermotiv.. einfach toll

    Drück dich lieb
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
      Succes en hopelijk tot de volgende keer.

      Groetjes Karin DT coördinator


      Verwijderen
  4. dat komt zeker mooi uit, als het bij jullie heeft gesneeuwd. Hier in het midden van het land helaas nog niet, het is koud en regent elke keer een beetje. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart zeg ! Leuke kleuren !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Bea, mooi van vorm en hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende vorm vind ik deze prachtige kaart Bea.
    Mooie kleuren combinatie en het plaatje vind ik héél toepasselijk voor deze tijd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is prachtig Bea, heel mooi geworden.
    Hier is het niet wit buiten, ik moet zeggen dat ik dat ook helemaal niet erg vindt, maar wie weet wat er nog komen gaat.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart geworden Bea. Uit mijn handen komt al enige weken niets. Maak me er niet druk om, komt wel weer. Vanmorgen zag ik je nog wel op de stream van Martine. Jammer dat ik geen geluid op de pC heb. Verder gaaf om haar te zien werken. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good Luck and Welcome again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi winters kaartje Bea, leuk weer een nieuw challenge blog...ik heb me er ondertussen ook al aangemeld als volger...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verschil in Nederland, hier valt alleen miezer regen. Toepasselijke mooie kaart heb je gemaakt. Ik heb wat mooie kaartjes gemist, oa je opbouwkaart en je paarse kaart vind ik prachtig.
    Verder wil ik je nog een mooi en creatief 2016 wensen.
    groetjes Angelique
    Oja, ik ga natuurlijk even op de nieuwe challengeblog kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Bea, heel mooi gedaan met een mooie ingekleurde stempel en prachtige kleuren. Leuke vorm ook!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I am sorry that i unable to understand the blog languange. But that card is pretty! Thank you for entering our challenge at Petal Lu. Good luck! Xoxo, Silvia (Petal Lu DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    groetjes Geesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Bea.
    Dank je wel voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.
    Liefs Bianca Dt-member.

    BeantwoordenVerwijderen