zondag 9 augustus 2015

VINTAGE KAART....






 Hallo allemaal, wat een schitterend mooi weer hebben we toch de laatste tijd, alhoewel het voor mij wel veel te warm is, maar op mijn hobbykamertje met de waaier aan hou ik het nog wel vol. Enkele weken terug was onze schoonzoon jarig en had ik voor hem een mooie mannenkaart met dessinpapier in oude stijl voor hem in elkaar geknutseld. Het ontwerp heb ik gezien bij het langslopen van mijn leeslijst.




Deze kaart wil ik nog mee laten doen aan de challenge bij WLVC waar alles mag maar wel vintage.



Voor deze creatie heb ik gebruikt:

* Bazzill Basics Paper Kraft T9-960 .
* Bazzill Basics Paper T4-437.
* DP Pretty Paper Bloc MD PK 9116.
* Ijzeren hoekje.
* Knoopjes, stukje touw.
* Dissress inkt brushed corduroy.
* Houten letters en cijfers.
* Mallen Marianne Design.




                                           Wat leuk dat je even langs kwam
                                     het is altijd fijn een reactie te mogen lezen.

6 opmerkingen:

  1. een super gave en stoere kaart heb je voor hem gemaakt Bea en nog gefeliciteerd.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp dat je deze prachtige kaart mee wilt laten doen aan onze challenge bij WLVC maar je link klopt niet Dus zou je misschien opnieuw willen linken??? Dan haal ik later de oude link weg.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb de kaart er op nieuw opgezet bij de challenge met de goede link....

      groetjes Bea.

      Verwijderen
    2. Top nu hoor Bea....fijn dat je meedoet en succes.
      xxx Plony

      Verwijderen
  4. Wat een mooie en stoere kaart heb je gemaakt Bea.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen