zaterdag 1 september 2012

GENIET VAN ELK MOMENT.......

 
Hallo bloggers, volgers en kijkers, leuk dat jullie op mijn blog komen kijken en bedankt voor al die mooie reacties op mijn kaarten. Ook een hartelijk welkom aan mijn nieuwste volgster Jokiedebeer, hoop dat je misschien wat inspiratie  op kunt doen. Na vandaag een heerlijke dag beleeft te hebben,  samen met mijn dochter Elise op de beurs van Zwolle wil ik nu nog graag even een kaartje plaatsen. Voor de challenge van
Een Hoop Inspiratie scrapkaarten blog heb ik de volgende creatie gemaakt naar aanleiding van de sketch die gegeven werd. Ben zoals altijd benieuwd naar je reactie en zal ze heel graag en met veel plezier lezen.......

Voor deze creatie heb ik het volgende gebruikt:

* Wit Cardstock met linnen motief.
* DP-- A5 papierblok Action.
* 3D plaatje uit Jaarboek 2011/2012.
* Stans Anja van Laar Lr0242(MD).
* Creatable MFD 013--Nellie Snellen.
* Creatable Lr 0145(bloem) en Lr 0156(blad).
* Hoekpons rond.
* Lak--Sintex van Quilosa(3D plaatje mee gelakt).
* Hartjes, meeldraden.
* Organza lint voor strikje.
* Sirius Multipad rood voor randjes.
* Slice Elite--label van chipcard Je    t'adore.
* Tekststempel .


18 opmerkingen:

  1. o wat een lief en prachtig kaartje Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk kaartje het plaatje vind ik zo geweldig

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje met heel leuk plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben we inderdaad een heerlijke dag gehad vandaag saampies! Deze kaart heb ik vandaag in het echie gezien en ik vind em weer prachtig!!!
    En nu lekker met de beentjes languit op de bank....
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Bea,

    Wat is het een lief stempeltje wat je heb gebruikt.
    Je kaartje ziet er heel lief uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje met een lieve stempel heb je gemaakt Bea!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, die zou ik zo naar mijn ouders sturen.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh Bea,Wat een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je zo genoten hebt op de beurs in Zwolle en wat heb je een schitterend kaartje gemaakt Bea, super is die.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieverdje van een kaart heb je weer gemaakt Bea,super om te lezen dat je een fijne dag gehad hebt in Zwolle met lieve Elise,de spulletjes die je gekocht hebt zien we wel voorbij komen op je blog.
    Dit kaartje is schattig
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi bea
    wat heb je er een schatje van gemaakt,erg leuk met dit oude stelletje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Bea
    Wat een prachtig kaartje heb je met de sketch gemaakt
    Erg leuk met dat 3D plaatje
    Leuk dat je mee doet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Bea,

    wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Die afbeelding is en dotje!
    Leuk dat je onze sketch hebt gebruikt voor de challenge van EHI. Hopelijk zien we je nog eens??
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is keigaaf Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Bea!

    Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHI!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen