zondag 13 november 2011

Een fijne kerst vouwkaart



Hallo bloggers en volgers, de volgende kaart die ik op mijn blog zet heb ik gemaakt voor meerdere challenges. Door wat op internet en op andere blogs rond te neuzen kwam ik het ontwerp van deze vouwkaart HIER tegen. Het patroon heb ik uit wit cardstock gehaald. De randen van de kaart en de verschillende onderdelen heb ik geinkt met groene stempelinkt. Op de kaart  heb ik veel gebruik gemaakt van Marianne Design freubelspulletjes o.a:
*  Dessinpapier Skandinavian Christmas en Merry Christmus(kerst 2010).
*  Craft creatable no CR1203 en creatable no L0130.
*   Stempels CO 9603 en EC 0100.
De bloemetjes zijn ook met creatables van MD gemaakt, deze heb ik uit rood en groen vilt gehaald. Ze zijn nog met sticles bewerkt. Enkel de stempel met kerstwens komt van Art Talent. Deze vouwkaart was erg leuk om te maken en ziet er zo uit....


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Marianne Design Challenge Blog(traditioneel groen/rood).
AnMaCreatief(Kerst)
Stempelsonnenchallenges(Kerstman/Santa).











Ben erg nieuwsgierig wat je van deze kaart vind, kijk uit naar je reactie en zal ze met heel veel plezier lezen.

























17 opmerkingen:

  1. Wow! Die Karte ist phantastisch!

    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.

    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een hel mooie kaart geworden bea, prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Een heel leuk model en prachtige embellishments...
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie kaart is dit zeg!
    Echt een leuk model is dit, hij staat bij mij ook nog op mijn to-do lijst.... moet er maar nodig mee aan de gang gaan.
    Bedankt voor je deelname bij de challenge van AnMaCreatief, leuk om te zien dat je daar ook aan mee doet!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart. Bedankt voor het meedoen aan Anmacreatief's challenge. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi bea
    een erg leuke en vrolijke kerstkaart,leuk om naar te kijken door alle details
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wonderful Christmas card ... Thanks for joining us at Stempelsonnenchallenge, hope to see you next time again!
    XOXO Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is beeldschoon, Bea.
    Het model is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, ik heb ook dit model ingezonden voor de Md challenge. Jij hebt nog veel meer details, harstikke mooi....
    Ciao uit Italie en succes, Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gewweeelllldddddiiiiiiggggggg!!!!!!!!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke kaart Bea! bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Bea

    wat een leuke kerst-trapkaart heb je gemaakt! Ik vind dat model zo leuk en je hebt ze zo mooi versierd, waaw!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand.

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  13. schitterende kaart!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtkaart heb je gemaakt voor de challenge.
    Bedankt.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine tolle karte ist das. Gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ein sehr schönes Weihnachtskärtchen, klasse gewerkelt.
    Danke fürs Mitmachen bei der Stempelsonnen-Challenge.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen