woensdag 5 oktober 2011

Een tagkaart....


Voor de challenge van Dutch Magnolia  Lovers mochten we een kaart ontwerpen waarbij we geen gebruik mochten maken van dessinpapier. Er moesten wel 2 magnoliastempels op. Dit keer is mijn kaart een tag geworden. Het patroon heb ik van mijn dochter gekregen omdat ik het een mooie tag vond. Met deze tag ben ik aan het freubelen gegaan. Voor de tag heb ik als hoofdkleuren donker bruin, wit en lichtbruin cardstock genomen. Sommige randen heb ik met oranje inkt bewerkt. De creatables die ik gebruikt heb zijn van Marianne Design en van Nellie Snellen. De magnolia stempels heb ik wat verkleind want anders pasten ze niet op het kaartje. Ze zijn ingekleurd met mijn Bruynzeelpotloden.De oranje bloemetjes komen uit Duitsland, ik heb ze daar in een bastelladen gevonden. Er ook nog een stukje kant opverwerkt, ik heb er oranje lint doorgeregen en toen wat gerimpeld voordat ik het op de tag heb geplakt. Verder op deze tag nog straszsteentjes, wat raffia en een labeltje met tekst aan de zijkant erbij ingeschoven en dan ziet deze tagkaart er zo uit...






Kijk gerust even rond op mijn blog en laat een reactie achter, ik lees ze altijd graag.




4 opmerkingen:

  1. prachtig getagd en super gemaakt bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supertag heb je gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een prachtige tag heb je gemaakt,erg leuk!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea , ik vind dat je een prachtige tag gemaakt hebt !! Heel erg goed gelukt zo zonder designpapier. Ziet er heel warm en vrolijk uit. Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen