woensdag 29 juni 2011

Een kinderkaart.


Vandaag zet ik een kaart op mijn blog die aan de 2 volgende challenges meedoet. Voor Dutch Card Lovers mochten we een sketch maken en voor Nadia's challenge blog werd een kinderkaart gevraagd. Ik heb dit keer voor een blauwe ondergrond gekozen omdat ik deze kaart ook heb gemaakt voor mijn jarige kleinzoon. Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is van Stella and Rose en is aan 2 kanten te gebruiken. Met een doily er een hart uitgehaald en hier heb ik weer een stukje mica achter geplakt met daar weer achter het dessin papier. Het hartje op de kaart heb ik uit de slice gehaald en hangt er aan een splitpen voor. Daarna er een 3D plaatje van Marianne Design, van een kleine timmerman opgemaakt. Met enkele straszsteentjes en een stempel op het hartje is dit mijn kaart geworden.....


Laat gerust een reactie achter, ik lees ze graag.


9 opmerkingen:

  1. hij is super leuk bea. heel mooi kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schatje dit kaartje met maar liefst 3 harten! Daar zal je kleinzoon zeker blij mee zijn.
    Bedankt dat je meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk idee dat hangende hartje. Mooi kaartje.

    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt leuk gedaan vooral met dat hartje. ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk geworden, super. Dank je wel voor het meedoen bij Nadia's challenge
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kaartje. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen